Grupa Amber

Grupa Amber

Oferta– System kadr

Kadromierz to narzędzie do zarządzania czasem pracy online w modelu SaaS dla małych, średnich i dużych firm. Prosty w obsłudze system jest niezastąpionym narzędziem dla kierownika kadry, który szybko zaplanuje i roześle harmonogram dla pracowników lub podliczy ostatni okres rozliczeniowy i wygeneruję listę płac jednym kliknięciem. Jest to również wartość dodana dla pracownika, który z poziomu telefonu  stali swoją dyspozycyjność, złoży wniosek o urlop lub sprawdzi aktualny harmonogram pracy. Wystarczy dowolny tablet lub komputer na miejscu pracy, żeby zamienić go w rejestrator czasu pracy i zapomnieć o listach obecności w formie kartki papieru.

Platforma znajdzie zastosowanie w branżach, gdzie układany jest harmonogram pracy lub zwyczajnie istnieje potrzeba rejestrowania godzin pracy pracowników. Kadromierz to remedium dla firm, które zatrudniają zleceniobiorców i zmagają się z prowadzeniem ewidencji godzin zleceniobiorcy oraz archiwum czasu pracy. Rozwiązanie to doskonale wypełnia lukę pomiędzy kartką papieru lub programem Excel, a droższymi systemami HR/RCP.

Naszym celem jest zautomatyzowanie procesów organizacji, kontroli i rozliczania czasu pracy.