Grupa Amber

Grupa Amber

Wsparcie– Wsparcie

Pakiet serwisowy – Amber Polisa Bezpieczeństwa

Pakiet serwisowy – Amber Polisa Bezpieczeństwa to nowoczesny produkt usługowo/ubezpieczeniowy zapewniający ciągłość pracy systemu gastronomicznego 24h na dobę, przez wszystkie dni w roku. Usługi serwisowe realizowane są przez telefon (infolinia), internet (zdalny dostęp) i na miejscu w lokalu u klienta.

Amber jako jedna z najdłużej działających na rynku firm (od 1993) specjalizujących się w usługach dla całej branży gastronomicznej od początku działalności dążył do stworzenia optymalnego modelu współpracy pomiędzy restauracją i serwisem. Dzięki zdobytym doświadczeniom powstał skalowalny produkt, dopasowany do indywidualnych wymagań klienta.

Tabela pakietów serwisowych

Pakiet podstawowy Przyjmowanie zgłoszeń Czas
reakcji
Usługi, konsultacje Dojazdy do lokalu Sprzęt zastępczy Kopia bazy danych Opieka upgradowa
Premium całodobowo do 3 godzin bez limitu bez limitu tak (30 dni) tak tak
Optimum całodobowo do 3 godzin 4 godz/mies. 2 miesięcznie tak (30 dni) tak nie
Standard od 9 do 24 do 6 godzin 2 godz/mies. 1 miesięcznie tak (14 dni) nie (opcja) nie